Krapinski informatički klub KRIK
Prikaz/Sakrivanje navigacije
  • Polazna
  • Galerije slika
  • Programiranje
  • Savjeti
  • Klub
  • Transparentnost
  • Facebook

Krapinski informatički klub KRIK

Ljetna škola informatike 2024.

Ljetna škola informatike održat će se u zadnjem tjednu kolovoza na više lokacija: OŠ A. Cesarca, OŠ Ljudevit Gaj Krapina, Veleučilištu Hrvatsko zagorje Krapina, Srednjoj školi Zlatar i OŠ Sv. Križ Začretje. Pogledajte raspored na https://krik-kr.hr/ljetna opis i termin, te popunite prijavnicu za željenu radionicu.

Radionice škole informatike za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente održavaju se uglavnom u dva kruga, počevši od 26, te 29. kolovoza. U prvom krugu jutarnje radionice počinju u 8, a popodnevne u 12 sati. U drugom krugu radionice počinju u 8 sati. U prostorima VHZK na Trgu Lj. Gaja (pokraj DM-a) u prvom krugu održava se radionica radionica Unity – kako raditi 2D igre.  U istom prostoru u popodnevnom terminu održava se radionica Kotlin - mobilne aplikacije. U OŠ Ljudevit Gaj  za mlađe učenike koji tek ulaze u informatiku je radionica početnici. U OŠ A.Cesarca je u jutarnjem terminu radionica uvod u dronove: konstrukcije drona, za što se koriste, nešto o zakonima, kako letjeti i kako ne.  Ujutro je i radionica programiranja Vidi x mikrokontrolera. Popodne, na radionici Maqueen ćete naučiti kako rade osnovne komponente i senzori micro:Maqueen robota. U popodnevnom terminu i sklapamo računala, te učimo o hardveru.U OŠ Začretje u jutarnjim terminima održava se radionica MySql i obrada slika - GIMP. 

 U drugom dijelu tjedna u zgradi VHZK je radionica Roblox studio - za sve željne stvaranja video igara.  U OŠ A. Cesarca biti će radionica 3D dizajna i ispisa na 3D pisačima. U drugoj učionici biti će robotika  za početne (mBotovi i blok programiranje) i za napredne (roboti i robotske ruke). U OŠ Lj. Gaj je radionica Arduino + početni IoT i naučit ćete kako koristiti senzore i upravljati uređajima na daljinu. U Zlataru se od 9 do 12 održava robotika. Nastavnici će 27.8. u Zlataru, a 30.8. u Krapini saznati kako koristiti AI alate za pripremu nastavnih sadržaja. Naši predavači - nastavnici i studenti su spremni i čekaju vas. Ograničen je broj prijavljenih po radionici prema veličini učionice pa požurite. Organizatori škole su KRIK, OŠ A. Cesarca, OŠ Lj. Gaja, OŠ Sv. Križ Začretje, VHZK i SŠ Zlatar. Podršku i potporu dali su Grad Krapina, Hrvatski savez informatičara,  Krapinsko-zagorska županija i Zajednica tehničke kulture KZŽ. Pozivamo sve zainteresirane na otvaranje i radionice. Raspored u nastavku ...

Opširnije: Ljetna škola informatike 2024.

Prijavi se na radionice ljetne škole!

Ljetna škola informatike održat će se od 21. do 25. kolovoza na više lokacija. Radimo u OŠ A. Cesarca, OŠ Ljudevit Gaj Krapina, Veleučilištu Hrvatsko zagorje Krapina, Srednjoj školi Zlatar, OŠ Sv. Križ Začretje i OŠ S. Radića u Brestovcu Orehovičkom. Pogledajte raspored na https://krik-kr.hr/ljetna23 opis i termin, te popunite prijavnicu za željenu radionicu.

Radionice škole informatike za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente će se u prvom krugu održavati 21. 22. i 23. kolovoza, te u drugom 24. i 25. kolovoza. U prvom krugu jutarnje radionice počinju u 8, a popodnevne u 12 sati. U drugom krugu radionice počinju u 8 sati. U prostorima VHZK na Trgu Lj. Gaja (pokraj DM-a) u prvom krugu održava se radionica Javascript – bitna za sve koji se žele baviti web dizajnom.  U jutarnjem terminu je i radionica robotike za početne (mBotovi i blok programiranje). U istom prostoru u popodnevnom terminu održava se WordPress radionica u kojoj ćete naučiti izraditi funkcionalnu web stranicu koristeći CMS – dakle bez programiranja. U OŠ Ljudevit Gaj  za mlađe učenike koji tek ulaze u informatiku je radionica početnici. U OŠ A.Cesarca je radionica Maqueen gdje ćete naučiti kako rade osnovne komponente i senzori micro:Maqueen robota. U popodnevnom terminu sklapamo računala i učimo o hardveru.U OŠ Začretje također se održava Maqueen radionica u jutarnjem terminu. U popdnevnom se održava Arduino za početnike. U SŠ Zlatar od 8 do 10 je početna, a od 10 do 12 napredna robotika. Od 10 do 14 je radionca obrada slika, fotomontaža i retuširanje. U OŠ S. Radića u Brestovcu održava se radionica programiranja Vidi x mikrokontrolera.

Opširnije: Prijavi se na radionice ljetne škole!

Izvrsni na Generaciji Now

Završio je nagradno kreativni natječaj u sklopu projekta Generacija NOW 2023./2024. Tema natječaja je bila Pametna rješenja za svijet bez prepreka. Tijekom izrade projekata koji poboljšavaju kvalitetu života osoba s poteškoćama ili invaliditetom, sudionici su imali slobodu u odabiru rješenja. Ove školske godine u programu je sudjelovalo 90 osnovnih i srednjih škola te udruga.
Iz naše županije prvo mjesto na završnoj izložbi osvojili su učenici OŠ Sveti Križ Začretje s radom Mi to možemo. Osmislili su nekoliko pomagala za osobe s invaliditetom: zvonce za gluhe osobe, prozor koji se otvara pritiskom na prekidač, te stalak za čašu koji signalizira slijepoj osobi prilikom točenja tekućine za piće da je čaša puna. Posljednje pomagalo slijepa osoba stavlja oko vrata, te joj signalizira kada se nalazi na udaljenosti manjoj od jedan metar od nekog većeg predmeta. Mentor učenicima bio je Damjan Zagorec.
Među 6 pozvanih radova srednjoškolaca bio je i projekt Krapinskog informatičkog kluba KRIK Detektor pada. Njega su izrađivali učenici Srednje škole Krapina Filip Vlahović, Dominik Plahutar, Juraj Kozina i Marko Komar. Druga grupa učenika radila je projekt pomagala za slijepe. Detektor pada pomaže starijim osobama koje se otežano kreću i postoji mogućnost od njihovog pada. Ovaj uređaj koristi akcelerometar za precizno mjerenje položaja (koordinata) tijekom kretanja. Kada akcelerometar registrira znakove pada, aktivira se pasivni zvučnik i dioda kako bi upozorili korisnika ili osobe koje se nalaze u neposrednoj blizini. Sve komponente su povezane i upravljane pomoću Arduino pločice MKR1000. Mentori učenicima bili su Barbara Brna, Goran Dolovčak i Stjepan Šalković.
 

Tjedan programiranja

U Srednjoj školi Krapina je 16.10. održana radionica Izrada mobilne aplikacije kviz u Kotlinu. Zainteresirani učenici su koristeći Android Studio izradili funkcionalnu aplikaciju, te će im biti lakše nastaviti s izradom aplikacija jer su upoznali temeljne koncepte.

Prvo je izrađeno sučelje aplikacije, pa pripremljen view binding. Izrađen je kod kako bi aplikacija bila funkcionalna. Na kraju je aplikacija i testirana u emulatoru.Inicijalno je izrađeno jedno pitanje, no nadogradnjom aplikacije koristeći listu, pitanja može biti više. Sljedeći korak bio bi korištenje baze podataka za aplikaciju.

Učenici su bili zadovoljni onim što su naučili, te vjerujemo da će im znanja poslužiti u daljem učenju.

Stranica 1 od 12

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KRIK

  • Polazna
  • HSIN
  • Srednja škola Krapina
  • Zajednica teh. kulture KZŽ
  • Hrvatska zajednica tehničke kulture
  • Grad Krapina

Bug

15 Svibanj 2025

  • Na sondi Voyager 1 pokrenuti potisnici koji nisu radili 20 godina
    Kontrola misije oporavila je set potisnika proglašen nefunkcionalnim još 2004. godine, a sada slijedi višemjesečna komunikacijska pauza uslijed nadogradnje zemaljskih antena
  • Fractal Design Meshify 3 XL TG Black - Goleme dimenzije i nenadmašne mogućnosti hlađenja
    Treća inkarnacija jedne od najpopularnijih serija kućišta donosi brojne napretke, kao što su rafiniraniji dizajn, odlično riješene rashladne mogućnosti te uvođenje dodatnih RGB efekata
  • Trump od Applea traži zaustavljanje širenja proizvodnje iPhonea u Indiji
    Predsjednik Trump rekao je Timu Cooku: "Ne želim da proizvodite u Indiji", "Indija se može brinuti sama o sebi"...
  • Coinbase: Šteta do 400 milijuna dolara zbog hakerskog napada
    Jedna od najvećih svjetskih kripto mjenjačnica Coinbase u četvrtak je objavila kako bi zbog hakerskog napada mogla izgubiti između 180 i 400 milijuna dolara. Nakon vijesti o sigurnosnom propustu, dionice tvrtke pale su za 3% u ranoj jutarnjoj trgovini
  • Dron njemačkog startupa može tri mjeseca vrebati pod vodom
    Prijetnje će pod morem otkrivati softver AI Lura, koji može identificirati brodove i podmornice temeljem njihovih podvodnih zvučnih obrazaca. Navodno radi 40 puta brže od ljudi 10 puta je tiši

Povratak na vrh

© 2025 Krapinski informatički klub KRIK